• KOMUNIKAT  9/2021

    POWRÓT UCZNIÓW DO SZKOŁY

    Od 04 maja 2021 r.:

    Uczniowie klas I-III będą uczyli się stacjonarnie z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego, określonych w wytycznych MEiN, MZ i GIS.

    Uczniowie klas VI-VIII nadal  będą kontynuowali naukę zdalną.

    Od 17 maja  2021 r. - tryb hybrydowy dla klas IV-VIII.

    Od 31 maja 2021 r. - powrót wszystkich uczniów do nauki stacjonarnej.

    Szczegółowy plan pracy hybrydowej dla klas IV-VIII przekażemy w najbliższych dniach.

EDUSCIENCE wita w nowym roku szkolnym.

Witam serdecznie po wakacjach. Mam nadzieję, że powrót do szkoły będzie dla was okazją do odwiedzania i korzystania z  portalu   EDUSCIENCE  czyli skarbnicy wiedzy o otaczającym nas świecie do czego serdecznie zachęcam.

A oto kilka ciekawostek :

Jak uczy się mózg? – transmisja wykładu Colina Rose’a

Serdecznie zapraszamy na transmisję wykładu Colina Rose’a “Jak uczy się mózg?”, 28 maja 2015 (czwartek) o godzinie 18:00.

Czytaj więcej…

 

Sposób lotu jaskółki może zwiastować nadejście deszczu

„Kiedy się jaskółka zniża – deszcz się zbliża”? Czy będzie padać deszcz, jeśli jaskółki latają nisko?

Czytaj więcej…

 

Tradycyjne metody nurkowania i niezwykłe kobiety Ama – historia eksploracji podwodnej, cz. 1

Nic dziwnego, że wody były i są obiektem wielkiego zainteresowania człowieka, zajmują bowiem aż 71% powierzchni Ziemi. Obserwacje powierzchniowe dostarczają tylko znikomych ilości informacji na temat wodnego świata, konieczne jest więc zajrzenie…

Czytaj więcej…

Doskonałe zdjęcia Plutona z sondy New Horizons!

Jesteśmy świadkami historycznego wydarzenia. Sonda New Horizons, po 9,5 latach lotu, dotarła w pobliże Plutona. Przesyła dane z odległości 5 miliardów kilometrów, niektóre z nich są publikowane na stronach NASA.

Czytaj więcej…

“Szkoła bliżej świata nauki” po angielsku

Z radością informujemy, że publikacja “Szkoła bliżej świata nauki”, będąca raportem końcowym projektu EDUSCIENCE, doczekała się wersji anglojęzycznej!

Czytaj więcej…

 

 

 

 

Bookmark the permalink.

Comments are closed.