• Plakaty z życia klas IV-VIII na zakończenie I semestru.
    Realizacja projektu ,,Zaczytany przedszkolak’’.
    Klasy II i III w Centrum Edukacji Muzycznej w Polkowicach.
    ,,Między nami kobietkami”- program edukacyjny w kl. VI
    W SZKOLE RUSZYŁA KAMPANIA
    STOP MOWIE NIENAWIŚCI
    MÓWIMY STOP MOWIE NIENAWIŚCI
    ZATRZYMAJMY HEJT W SIECI I W ŻYCIU CODZIENNYM
    Nasi sportowcy.
    Sprawność: łyżwiarz zaliczona.
    Zajęcia kulinarne – „Pyszne pralinki”.
    Edukacja muzyczna – „Arabska ud – dzieje pewnego instrumentu”.
    DZIEŃ OTWARTYCH DRZWI

    Dnia 4.03.2019 r.na nasze zaproszenie gościły w naszej szkole dzieci z grup sześciolatków z polkowickich przedszkoli.

    Żywa lekcja historii w klasie 4 e.
    Malowanie z Mamą Macieja
    Lekcje odwrócone W klasie II c.
    „VII Powiatowy Konkurs Recytatorski Prozy i Poezji Obcojęzycznej”.
     Finał Gminny w piłce ręcznej dziewcząt
    Turniej ortograficzny klas trzecich.
    Uczniowie klasy II c na wystawie obrazów Edwarda Szpocińskiego.
    Zajęcia pozalekcyjne „Tajemnice w sztuce XX wieku”.
    Play
    Play
    previous arrow
    next arrow
    Slider
  • OKIEM SZKOLNEJ KAMERY I APARATU

  • Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    previous arrow
    next arrow
    previous arrownext arrow
    Slider
  • Z ŻYCIA NASZEJ SZKOŁY

Żywa lekcja historii w klasie 4 e.

Aby wzbogacić doświadczenia uczniów klasy IV e w wiedzę o treści podstawy programowej z przedmiotu historii, nauczyciel Paulina Dorosławska wybrała się z dziećmi z wycieczką do Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Głogowie.

Uczestniczyliśmy w wykładzie, prowadzonym przez panią A. Filipczak, która przedstawiła uczestnikom historię dawnych stolic Polski: Gniezna, Krakowa, Warszawy. Po tej interesującej „żywej lekcji historii” dzieci mogły zobaczyć następujące wystawy: „Archeologiczne skarby w MAH”, podczas której poznali najciekawsze zabytki i odkrycia archeologiczne po 1945 roku Głogowa i ziemi głogowskiej. Kolejna wystawa, która wzbudziła niezwykłe zainteresowanie uczniów to „Głogowianie 1945”. Pracownik muzeum przybliżył nam, na przykładzie Głogowa, proces wymiany narodowej i etnicznej, jaka miała miejsce na Dolnym Śląsku, tuż po II Wojnie Światowej wraz z całą problematyką związaną z opuszczaniem przez autochtonów rodzinnych stron i oswajaniem miasta przez przybywających do Głogowa Polaków.
Następnym etapem naszej wycieczki był spacer pod pomnik Dzieci Głogowskich, gdzie nauczyciel przybliżył okoliczności jego powstania. Przeżycia i emocje, które towarzyszyły dzieciom podczas wycieczki na pewno wpłyną na trwałość zdobytej wiedzy i realizację edukacji regionalnej.

 

Bookmark the permalink.

Comments are closed