• Plakaty z życia klas IV-VIII na zakończenie I semestru.
    Realizacja projektu ,,Zaczytany przedszkolak’’.
    Klasy II i III w Centrum Edukacji Muzycznej w Polkowicach.
    ,,Między nami kobietkami”- program edukacyjny w kl. VI
    W SZKOLE RUSZYŁA KAMPANIA
    STOP MOWIE NIENAWIŚCI
    MÓWIMY STOP MOWIE NIENAWIŚCI
    ZATRZYMAJMY HEJT W SIECI I W ŻYCIU CODZIENNYM
    Nasi sportowcy.
    Sprawność: łyżwiarz zaliczona.
    Zajęcia kulinarne – „Pyszne pralinki”.
    Edukacja muzyczna – „Arabska ud – dzieje pewnego instrumentu”.
    DZIEŃ OTWARTYCH DRZWI

    Dnia 4.03.2019 r.na nasze zaproszenie gościły w naszej szkole dzieci z grup sześciolatków z polkowickich przedszkoli.

    Żywa lekcja historii w klasie 4 e.
    Malowanie z Mamą Macieja
    Lekcje odwrócone W klasie II c.
    „VII Powiatowy Konkurs Recytatorski Prozy i Poezji Obcojęzycznej”.
     Finał Gminny w piłce ręcznej dziewcząt
    Turniej ortograficzny klas trzecich.
    Uczniowie klasy II c na wystawie obrazów Edwarda Szpocińskiego.
    Zajęcia pozalekcyjne „Tajemnice w sztuce XX wieku”.
    Play
    Play
    previous arrow
    next arrow
    Slider
  • OKIEM SZKOLNEJ KAMERY I APARATU

  • Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    Play
    previous arrow
    next arrow
    previous arrownext arrow
    Slider
  • Z ŻYCIA NASZEJ SZKOŁY

DZIEŃ OTWARTYCH DRZWI

Dnia 4.03.2019 r. na nasze zaproszenie gościły w naszej szkole dzieci z grup sześciolatków z polkowickich przedszkoli.


Maluchy obejrzały szkołę, konkurowały w zawodach sportowych, brały udział w zajęciach tanecznych, przyrodniczych pt.”Magiczne doświadczenia” oraz warsztatach robotyki.  Na zakończenie dzieci malowały SÓWKĘ, która jest symbolem naszej szkoły. Po zwiedzeniu szkoły mali goście zaproszeni zostali do stołówki szkolnej, gdzie dzielili się wrażeniami po wspólnej zabawie w szkole.

 

Bookmark the permalink.

Comments are closed